Inner Image

Spørgsmal & svar

1. Er i forsikret?    Ja. Det er vi. En kopi af vores forsikring er til rådighed efter anmodning.

2. Hvordan ansætter i medarbejdere?   Vi undersøger omhyggeligt alle vores medarbejdere og tjekker referencer. Vi laver også en politikontrol. Alle vores medarbejdere er omfattet af vores forsikring. Desuden skal alle vores medarbejdere gå gennem en uddannelse, før de starter op. De skal også kunne tale og læse dansk og engelsk.

3. Er jeres service garanteret?   Ja, tilfredshed er garanteret, men hvad er vores garanti? Hvis du er utilfreds med din rengøring får du en 24 timers periode til at kontakte os og få dette særlige område rengjort igen uden omkostninger for dig. En notat vil også blive foretaget på din fil, så vi ved, vi skal være særlig opmærksomme på dette område næste gang. Hvis du stadig er utilfreds, tilbyder vi dig dine penge tilbage.

4. Kontrollerer I rengøringen?   Ja, vi ringer kunder op for at kontrollere deres tilfredshed med rengøringen. Vi foretager også kvalitetskontrol med jævne mellemrum.

5. Hvilke betalingsmetoder har i?  Vi accepterer kontanter, check og bankoverførsel. Check accepteres kun af faste kunder, og de kan betales en gang om måneden. Erhvervskunder faktureres en gang om måneden. Engangsrengøring faktureres ved afslutningen af rengøringen.

6. Hvilke områder servicerer i?  Vi er specialiseret inden for følgende områder og velkommer alle boliger, virksomheder og institutioner. Vi tager os af erhvervsfaciliteter som banker, call centre, almindelige kontorer, designvirksomheder, kunstbutikker. Medicinske faciliteter som hospitaler, læge- og tandklinikker, kiropraktik, optometrist. Læringsfaciliteter som kollegium, skoler, børneinstitutioner. Ud over det, tager vi også almindelige og flytte lejligheder, kirker og engangsrengøring. Forretningsbutikker som, supermarkeder, biografer og teatre. Håndværkerrengøring, samt nyt hjem og forårsrengøring, vinduespudsning og meget, meget mere.

7. Hvordan afgør i priser?  Vi ser først på ejendommen, fastsætter størrelsen og mængden af arbejde, betragter klientens budget og afgør, hvad vi mener er en fair pris for begge sider.

8. Jeg har aldrig haft rengøring, hvordan starter jeg op?  Vi kommer først og ser på ejendommen. Vi går over, hvad der skal gøres. Du får en pris senere med aftalt datoer og tidspunkter. Hvis du accepter prisen, underskriver vi en kontrakt, hvorefter vi starter rengøringen på de aftalte tidspunkter.

9. Hvilke dage arbejder i?  Vores kontor har åbent alle ugens dage fra 8:00 til 21:00, men vores rengøringsassistenter gør rent efter kundernes behov.

10. Tilbyder I rengøringstilbud og/eller rabatter?  Ja, vi har tilbud til seniorer og enlige forældre samt vores nuværende kunder

11. Kan man købe et gavekort af jer?  Ja, det kan man godt. Vores gavekort varer en periode på 2 år.

12. Får jeg den samme medarbejder hver gang?  Absolut, vi ønsker at gøre rengøringen behagelig for dig for enhver pris. Hver kunde har en bestemt medarbejder eller team til deres hjem eller kontor medmindre andet er aftalt. I tilfælde af medarbejderen(e) er syg(e) eller på ferie, vil Snowwhite Rengøring Services erstatte dem med en anden kvalificeret medarbejder.

13. Hvad hvis jeg er utilfreds med rengøringen?  Hvis for en eller anden grund, der er noget som du ikke er tilfreds med angående vores rengøring, så ring eller kontakt os inden for 24 timer. Vi vil være glade for at gøre rent igen. Hvis du stadig er utilfreds efter dette, tilbyder vi dig din pengene tilbage.

 

Ring eller kontakt venligst hvis du har nogle spørgsmål, og vi ville være glade for at besvare dem:

Tel: 26257565, 47171002

Email: srs_96@mail.com.